You are viewing [info]t_aska's journal

Previous Entry | Next Entry

свіч
*пункт де матері можуть анонімно залишити новонароджених дітей

..а циніки вони ще ті, ідеальний час для відкриття вибрали - на передодні дня Матері

____

[info]zirvygolova 

UPD http://infoporn.org.ua/2009/05/13/punkt_zdach_dteyi_vkno_zhyttya

Comments

( 22 comments — Leave a comment )
[info]dock_who wrote:
May. 8th, 2009 11:48 am (UTC)
Вважаєш не треба було відкривати?
[info]t_aska wrote:
May. 8th, 2009 11:56 am (UTC)
знаю шо мене зараз бакланити почнуть, мол цю ідею придумав Іван Павло другий
і на заході таке є при монастирях, або давай тоді і інтернати позакриваєм.. але я вважаю що анонімність яка є фішкою цього центру - це занадто велика спокуса для матерів в яких з'являється думка про те, щоб залишити дитину. Раніше мами вагались, бо не було куди таких дітей віддавати, і все-таки залишали дитину, а кидати напризволяще немовля помирати тільки одиниці могли відважитись. Організатори виправдовують тим, що будуть проводити виховні роботи серед студентів у гуртожитках, але я вважаю, що фігня то..
[info]odreema wrote:
May. 8th, 2009 12:02 pm (UTC)
виховні роботи завжди проводилися, але.... маємо те що маємо
[info]dock_who wrote:
May. 8th, 2009 12:04 pm (UTC)
Та нє, бакланити не буду, чого. Троє дітей цього року викинули, не варте їхнє життя таких зусиль? А щодо сиріт, думаєш так багато у нас таких мам несвідомих? Чай Галичина, нд Донбас
[info]zirvygolova wrote:
May. 8th, 2009 12:09 pm (UTC)
думаєш ті три мами, які викинули своїх дітей на смітник, є достатньо здорові і могли б напрягатися й пошукати на батальній цей пункт?
[info]dock_who wrote:
May. 8th, 2009 12:15 pm (UTC)
Явно не здорові. Але ж якесь тепло в серці має бути. Мама ж як не як.
Ти вважаєш дарма відкрили вікно?
[info]zirvygolova wrote:
May. 8th, 2009 12:22 pm (UTC)
думаю, що не даремно

особисто я занадто мало спілкувався із матерями, які перебувають у критичних ситуаціях. тож не беруся судити. гадаю в цьому випадку варто довіритися лікарями з перинатального центру, які повністю за, і досвіду поляків. просто тут справді палка яка має ще й інший кінець. волонтери будуть розповідати студентам, що "єслі шо - то завжди можна залишити дитину у пункті"
[info]uka_didych wrote:
May. 8th, 2009 12:09 pm (UTC)
Думаю, Ти таки помиляєшся. Ті, хто початково має намір народити і вирішує відмовитися чи ні - для них вікно не варіант. Яка ж тут анонімність, якщо Ти народила, про це повідомили педіатра за місцем проживання (Ти ж знаєш цю процедуру, хіба ні?), і раптом дитина кудись дівається? Це вже кримінал. Такі або забирають дитину, або лишають в пологовому.
Це вікно в першу чергу для тих, хто потай народжує вдома і позбувається дитини. Шанс, що така мати вирішить в останній момент дитину залишити настільки мізерний, що його втрата не варта тих життів, які можуть бути врятовані.
Я так думаю.
[info]zirvygolova wrote:
May. 8th, 2009 12:15 pm (UTC)
погоджуюся. між іншим, після того як дитині виповнився місяць і до року мама може офіційно від дитини відмовитися
[info]t_aska wrote:
May. 8th, 2009 12:20 pm (UTC)
я з мас-медій зрозуміла інакше: "..знайти це рятівне віконечко буде доволі просто: на території центру стоятимуть від­повідні вказівники. Воно відкриватиметься ззовні, після його закриття лікарі отримають спеціальний сигнал, що час забирати дитинку. Вікно порятунку розташоване з боку дороги, у малолюдному місці. Жодних камер спостереження не буде, як і жодних повідомлень у міліцію. Мати чи батько, яким новонароджене дитя виявилося непотрібним, можуть анонімно передати його в надійні руки. Головне, зробити це вчасно, аби дитя не переохолодилося, не заробило купу ускладнень, щоб лікарі змогли вчасно надати маляті необхідну допомогу." http://www.lvivpost.net/content/view/3930/97/
[info]uka_didych wrote:
May. 8th, 2009 12:26 pm (UTC)
а що тут інше?

Коли Ти йдеш народжувати в пологовий, Тебе облікують, облікують дитину, про неї повідомляють педіатра за адресою Твого проживання. Педіатр приходить в день виписки чи в наступний день. Якщо Тебе не знаходять - запускають пошук, включно з повідомленням в прокуратуру. Якщо знаходять Тебе без дитини - аналогічно, першим ділом заява в міліцію. Яким чином можна анонімно позбутися дитини, народивши її в пологовому? Ніяк!!! Лише через кримінал. Інакше - бюрократична процедура не дозволить.

Натомість є категорія жінок, котрі приховують вагітність, народжують потай вдома і позбуваються дитини, викинувши чи вбивши. От для цих дітей таке вікно може стати порятунком. Народжені ж офіційно туди потрапити не можуть ніяк. Так що якщо кількість сиріт і збільшиться, то за рахунок тих, хто вижив, а не тих, від кого могли б не відмовитися.
[info]zirvygolova wrote:
May. 8th, 2009 12:37 pm (UTC)
у 2008 році 57 жінок офіційно відмовилися від своїх дітей. переважно тих які мають вроджені вади. відмовитися можна і без криміналу
[info]uka_didych wrote:
May. 8th, 2009 01:01 pm (UTC)
але це не анонімно! і вікно їм не стане в пригоді! Я говорю про те, що вікно жодним чином не вплине на кількість отих офіційних відмов, бо офіційно ти або забираєш дитину, або відмовляєшся. альтернативи, яка б передбачала використання вікна, немає.
Ця альтернатива тільки для тих, чия вагітність і пологи жодним чином не зафіксовані.
[info]t_aska wrote:
May. 8th, 2009 12:27 pm (UTC)
"Ті, хто початково має намір народити і вирішує відмовитися чи ні - для них вікно не варіант"

мені здається що власне для них це і є варіант. Тобто це цільова аудиторія центру
[info]uka_didych wrote:
May. 8th, 2009 12:30 pm (UTC)
поясни мені, будь лска, процедуру. як я можу народити дитину і залишити її у вікні, не підпавши при цьому під кримінальне переслідування? Окрім варіанту - зробити все потай вдома, приховавши і вагітність, і пологи?
[info]t_aska wrote:
May. 8th, 2009 01:01 pm (UTC)
мабуть, таки ніяк.. я на ці всі паперові справи не звертала уваги, тому й не дивилась на це з цієї точки зору.
признаю поразку.
[info]uka_didych wrote:
May. 8th, 2009 01:06 pm (UTC)
це не поразка. це емоції. бо таки направду болить серце за тих покинутих дітей.
а ще ми відвикли від того, що коли щось роблять для піару, то воно може бути просто доброю справою...
[info]odreema wrote:
May. 8th, 2009 12:00 pm (UTC)
на все є завжди два погляди, як кажуть палка з двома кінцями. так, з одного боку нелюди МОЖЛИВО й перестануть викидати, топити.... новонароджених, а з іншого, й насправді, може збільшитися число відмовників :(((
як не крути все одно сумно
[info]t_aska wrote:
May. 8th, 2009 12:22 pm (UTC)
"Головний лікар Львівського обласного перинатального центру Лариса Янів повідомила, що нині значно менше батьків відмовляються від малюків, але все-таки такі випадки ще є. Ра­ніше у центрі було 1-2 відмовних дітей на місяць. За останні два роки - жодної. Загалом на Львівщині у 2007 році 18 матерів відмовилися від немовлят, у 2008-му - 8."
Це є актуальна інформація, подивимось які будуть цифри через рік існування даного центру.
[info]dimalozz wrote:
May. 8th, 2009 05:12 pm (UTC)
рызны думки рояться...
По-перше.. раз для такого выдкрито окремий центр — значить розраховують на певний попит. Це страшно.
По-друге в доцільність я не вірю. Хто понесе? Багато таких що вдома народили? Людина, яка виношувала, родила сама, а потім ВБИВАЄ дитину — це людина з хворою психікою і з повною відсутністю моралі. Така не буде шукати ніяких центрів, або викине керуючись якимись психохами, вавками в голові, або якщо дійсно хоче то зробити гуманно, то і без вікна придумає спосіб: комусь під двері підкласти і в дзвінок подзвонити, в пологовий, в дитбудинок, в монастир.

Ще питання: ну прийшла до мене дільнична, каже покажіть дитину, я її відбрешуся якось і все. Скажу поїхала з мамою в село абощо. Буде щодня ходити?
[info]dnipro73 wrote:
Jun. 3rd, 2009 06:17 pm (UTC)
класне фото... з ідеєю головне
[info]t_aska wrote:
Jun. 4th, 2009 06:18 am (UTC)
угумс, і не менш головне - що якось так абсолютно природньо і без позування вийшло)
( 22 comments — Leave a comment )